А тепер перейдемо до практики!👋
Пропоную спробувати вправи за методом проєктів та методом акваріум , які допоможуть учням поглибити знання з англійської та німецької мови та розвинути навички роботи в команді.
Вправа 1. «Communication Evolution Project»
Тип:
- за критерієм комунікативності — комунікативна;
- за критерієм спрямованості на прийом та видачу інформації — продуктивна.
Мета:
Дослідження та обговорення еволюції комунікації від минулого до сьогодення.
Тема:
Evolution of Communication
Тривалість:
2 заняття по 45 хвилин
Формат:
Груповий проєкт з презентацією результатів.
Завдання:
- Поділити учнів на групи по 3-4 особи.
- Кожна група обирає період в історії комунікації (наприклад, листи, телеграф, телефон, соціальні мережі).
- Учні досліджують обраний період: які методи спілкування використовувалися, як це впливало на суспільство.
- Підготовка презентацій, постерів або відео, де учні порівнюють минулі методи комунікації з сучасними.
- Представлення результатів перед класом з обговоренням.
Очікуваний результат:
Учні дізнаються більше про еволюцію комунікації, покращать навички публічного виступу та аргументації.
Вправа «Gefühlsglas: Акваріум»
Мета: розвиток навичок говоріння, обговорення емоцій та почуттів німецькою мовою.
Тривалість: 30 хвилин.
Формат: Обговорення у внутрішньому колі (метод «Акваріум»).
Хід вправи:
Підготовка:
- Розміщення карток: Покажіть картки з емоціями так, щоб усі учасники могли їх бачити.
- Пояснення: Розкажіть, що на кожній картці зображена певна емоція, наприклад:
- schüchtern (сором'язливий)
- verärgert (злий)
- fröhlich (щасливий)
- erschöpft (виснажений)
- überrascht (здивований)
- stolz (гордий)
- besorgt (стурбований)
Інструкція:
- Поділіть клас на два кола: внутрішнє коло (активні учасники) та зовнішнє коло (спостерігачі).
- Учасники внутрішнього кола починають обговорення, відповідаючи на запитання:
- Welche Emotion siehst du auf der Karte? (Яку емоцію ти бачиш на картці?)
- Hast du diese Emotion schon einmal erlebt? Wann? (Чи відчував ти цю емоцію? Коли?)
- Wie fühlt sich diese Emotion an? (Як відчувається ця емоція?)
- Was würdest du in das Gefühlsglas legen, um diese Emotion zu zeigen? (Що б ти поклав у «Gefühlsglas», щоб показати цю емоцію?)
Обговорення:
- Учасники внутрішнього кола по черзі діляться своїми думками. Наприклад:
- «Ich sehe die Emotion 'fröhlich', weil das Kind lächelt.»
- «Ich war fröhlich, als ich meinen Geburtstag gefeiert habe.»
- «Ich würde eine Sonnenblume in das Gefühlsglas legen, weil sie mich glücklich macht.»
- Спостерігачі у зовнішньому колі слухають, записують цікаві думки або запитання.
Заміна ролей:
- Після 10-15 хвилин обговорення ролі змінюються: зовнішнє коло стає внутрішнім, а внутрішнє — зовнішнім.
- Нова група учасників продовжує обговорення або реагує на почуте.
Підбиття підсумків:
- Після завершення обговорення учитель запитує:
- Welche Emotionen haben wir heute besprochen? (Які емоції ми сьогодні обговорили?)
- Wie kann man besser mit diesen Emotionen umgehen? (Як краще справлятися з цими емоціями?)
- Was habt ihr heute gelernt? (Що ви сьогодні дізналися?)
Примітка: Назва «Gefühlsglas» (Банка емоцій) допомагає створити асоціацію з візуалізацією емоцій, що робить обговорення більш цікавим та інтерактивним.
Вправа «Jar of Happiness: Акваріум»
Мета: розвиток навичок говоріння, обговорення вподобань та емоцій англійською мовою.
Тривалість: 30 хвилин.
Формат: Обговорення у внутрішньому колі (метод «Акваріум»).
Хід вправи:
Підготовка:
- Розмістіть зображення «Jar of Happiness» так, щоб усі учасники могли його бачити.
- Поясніть, що в банці є різні речі, які можуть приносити радість: улюблена пісня, домашній улюбленець, затишні шкарпетки, піца, ранкова кава, повідомлення від коханої людини.
Інструкція:
- Поділіть клас на два кола: внутрішнє коло (активні учасники) та зовнішнє коло (спостерігачі).
- Учасники внутрішнього кола починають обговорення, відповідаючи на запитання:
- What in the jar makes you happy? Why?
- How does it make you feel?
- Would you add something else to this jar? What would it be and why?
Обговорення:
- Учасники внутрішнього кола по черзі діляться своїми думками. Наприклад:
- «Morning coffee makes me happy because it helps me start my day with energy.»
- «My pet brings me joy because it always cheers me up.»
- «I would add a good book because reading relaxes me.»
- Спостерігачі у зовнішньому колі слухають, записують цікаві думки або запитання.
- Учасники внутрішнього кола по черзі діляться своїми думками. Наприклад:
Заміна ролей:
- Після 10-15 хвилин обговорення ролі змінюються: зовнішнє коло стає внутрішнім, а внутрішнє — зовнішнім.
- Нова група учасників продовжує обговорення або реагує на почуте.
Підбиття підсумків:
- Після завершення обговорення учитель запитує:
- Whose answer was the most surprising or interesting?
- Did you learn something new about your classmates?
- Do you feel more connected to others after this discussion?
- Після завершення обговорення учитель запитує:
Рефлексія:
- Учні діляться своїми емоціями та враженнями від обговорення.
- Учитель підсумовує найцікавіші відповіді та дякує за активну участь.
Поради:🙌
- Заохочуйте учнів ставити один одному додаткові запитання.
- Додавайте гумор і невимушену атмосферу, щоб учасники почувалися комфортно.
Ця вправа не тільки допомагає розвивати навички говоріння англійською мовою, але й сприяє побудові довірливих стосунків у класі, розкриває особисті вподобання учнів і дарує позитивні емоції!
Проєкт «Gesprächsthemen 3: Essen und Trinken»
Мета: Розвиток навичок говоріння та письма німецькою мовою на тему «Їжа та напої».
Тривалість: 2-3 уроки (по 45 хвилин).
Формат: Груповий проєкт із презентацією результатів.
Хід проєкту:
1. Вступна частина:
- Обговорення теми: Учитель показує картинку та запитує:
- Was seht ihr auf den Bildern? (Що ви бачите на зображеннях?)
- Woran denkt ihr bei dem Thema 'Essen und Trinken'? (Про що ви думаєте, коли чуєте «Їжа та напої»?)
- Введення лексики: Учні знайомляться з новими словами, пов'язаними з темою (наприклад: das Restaurant, das Fastfood, das Picknick, die gesunde Ernährung, der Vegetarier).
2. Формування груп:
- Учні об'єднуються в групи по 3-4 особи.
- Кожна група обирає одне з питань із картинки для обговорення.
- Wo esst ihr gerne? (Де ви любите їсти?)
- Was isst und trinkt ihr gerne? (Що ви любите їсти та пити?)
- Was haltet ihr von der gesunden Ernährung? (Що ви думаєте про здорове харчування?)
- Haltet ihr manchmal Diät? (Чи дотримуєтесь ви дієти?)
3. Виконання проєкту:
- Дослідження та обговорення:
- Кожна група обговорює своє питання, ділиться власним досвідом, використовуючи нову лексику.
- Учні записують відповіді та думки, формуючи невеликі тексти.
- Створення плакату:
- Групи створюють плакат, який відображає їхнє питання та відповіді.
- Використовуються малюнки, фотографії, картинки з продуктами харчування.
- Написання коротких описів німецькою мовою.
- Wir essen gerne ... weil ... (Ми любимо їсти ..., тому що ...)
- Gesunde Ernährung ist wichtig, weil ... (Здорове харчування важливе, тому що ...)
4. Підготовка презентації:
- Кожна група готує презентацію, під час якої:
- Вони представляють своє питання.
- Пояснюють свої відповіді та аргументують їх.
- Використовують плакат для візуалізації.
- Приклади фраз для презентації:
- Unser Thema ist ... (Наша тема — ...)
- Wir essen gerne im Restaurant, weil ... (Ми любимо їсти в ресторані, тому що ...)
- Gesunde Ernährung bedeutet für uns ... (Здорове харчування для нас означає ...)
5. Презентація та обговорення:
- Групи по черзі презентують свої проєкти перед класом.
- Інші учні можуть ставити запитання та ділитися власними думками.
- Обговорюються різні погляди на харчування, здоровий спосіб життя та дієти.
- Was denkt ihr über Fastfood? (Що ви думаєте про фастфуд?)
- Kocht ihr lieber zu Hause oder esst ihr lieber im Restaurant? Warum? (Ви більше любите готувати вдома чи ходити в ресторан? Чому?)
6. Рефлексія та підбиття підсумків:
- Учитель ставить запитання:
- Was habt ihr über Essen und Trinken gelernt? (Що ви дізналися про їжу та напої?)
- Habt ihr etwas Neues über gesunde Ernährung erfahren? (Чи дізналися ви щось нове про здорове харчування?)
- Was war an diesem Projekt am interessantesten? (Що в цьому проєкті було найцікавішим?)
- Учні обговорюють, як цей проєкт допоміг їм краще висловлювати думки німецькою мовою.
Примітка: Використання питань із картинки сприяє розвитку навичок діалогу та дискусії, а створення плакатів робить навчання більш візуальним і цікавим.
Немає коментарів:
Дописати коментар