Інтерактивні вправи


 

А тепер перейдемо до практики!👋



Пропоную спробувати вправи за методом проєктів та методом акваріум , які допоможуть учням поглибити знання з англійської та німецької мови та розвинути навички роботи в команді.

Вправа 1. «Communication Evolution Project»

Тип:

  • за критерієм комунікативності — комунікативна;
  • за критерієм спрямованості на прийом та видачу інформації — продуктивна.

Мета:
Дослідження та обговорення еволюції комунікації від минулого до сьогодення.

Тема:
Evolution of Communication

Тривалість:
2 заняття по 45 хвилин

Формат:
Груповий проєкт з презентацією результатів.

Завдання:

  • Поділити учнів на групи по 3-4 особи.
  • Кожна група обирає період в історії комунікації (наприклад, листи, телеграф, телефон, соціальні мережі).
  • Учні досліджують обраний період: які методи спілкування використовувалися, як це впливало на суспільство.
  • Підготовка презентацій, постерів або відео, де учні порівнюють минулі методи комунікації з сучасними.
  • Представлення результатів перед класом з обговоренням.

Очікуваний результат:
Учні дізнаються більше про еволюцію комунікації, покращать навички публічного виступу та аргументації.


Вправа «Gefühlsglas: Акваріум»

Мета: розвиток навичок говоріння, обговорення емоцій та почуттів німецькою мовою.
Тривалість: 30 хвилин.
Формат: Обговорення у внутрішньому колі (метод «Акваріум»).

Хід вправи:

Підготовка:

  1. Розміщення карток: Покажіть картки з емоціями так, щоб усі учасники могли їх бачити.
  2. Пояснення: Розкажіть, що на кожній картці зображена певна емоція, наприклад:
    • schüchtern (сором'язливий)
    • verärgert (злий)
    • fröhlich (щасливий)
    • erschöpft (виснажений)
    • überrascht (здивований)
    • stolz (гордий)
    • besorgt (стурбований)

Інструкція:

  1. Поділіть клас на два кола: внутрішнє коло (активні учасники) та зовнішнє коло (спостерігачі).
  2. Учасники внутрішнього кола починають обговорення, відповідаючи на запитання:
    • Welche Emotion siehst du auf der Karte? (Яку емоцію ти бачиш на картці?)
    • Hast du diese Emotion schon einmal erlebt? Wann? (Чи відчував ти цю емоцію? Коли?)
    • Wie fühlt sich diese Emotion an? (Як відчувається ця емоція?)
    • Was würdest du in das Gefühlsglas legen, um diese Emotion zu zeigen? (Що б ти поклав у «Gefühlsglas», щоб показати цю емоцію?)

Обговорення:

  • Учасники внутрішнього кола по черзі діляться своїми думками. Наприклад:
    • «Ich sehe die Emotion 'fröhlich', weil das Kind lächelt.»
    • «Ich war fröhlich, als ich meinen Geburtstag gefeiert habe.»
    • «Ich würde eine Sonnenblume in das Gefühlsglas legen, weil sie mich glücklich macht.»
  • Спостерігачі у зовнішньому колі слухають, записують цікаві думки або запитання.

Заміна ролей:

  • Після 10-15 хвилин обговорення ролі змінюються: зовнішнє коло стає внутрішнім, а внутрішнє — зовнішнім.
  • Нова група учасників продовжує обговорення або реагує на почуте.

Підбиття підсумків:

  • Після завершення обговорення учитель запитує:
    • Welche Emotionen haben wir heute besprochen? (Які емоції ми сьогодні обговорили?)
    • Wie kann man besser mit diesen Emotionen umgehen? (Як краще справлятися з цими емоціями?)
    • Was habt ihr heute gelernt? (Що ви сьогодні дізналися?)

Примітка: Назва «Gefühlsglas» (Банка емоцій) допомагає створити асоціацію з візуалізацією емоцій, що робить обговорення більш цікавим та інтерактивним.


Вправа «Jar of Happiness: Акваріум»

Мета: розвиток навичок говоріння, обговорення вподобань та емоцій англійською мовою.
Тривалість: 30 хвилин.
Формат: Обговорення у внутрішньому колі (метод «Акваріум»).

Хід вправи:

  1. Підготовка:

    • Розмістіть зображення «Jar of Happiness» так, щоб усі учасники могли його бачити.
    • Поясніть, що в банці є різні речі, які можуть приносити радість: улюблена пісня, домашній улюбленець, затишні шкарпетки, піца, ранкова кава, повідомлення від коханої людини.
  2. Інструкція:

    • Поділіть клас на два кола: внутрішнє коло (активні учасники) та зовнішнє коло (спостерігачі).
    • Учасники внутрішнього кола починають обговорення, відповідаючи на запитання:
      • What in the jar makes you happy? Why?
      • How does it make you feel?
      • Would you add something else to this jar? What would it be and why?
  3. Обговорення:

    • Учасники внутрішнього кола по черзі діляться своїми думками. Наприклад:
      • «Morning coffee makes me happy because it helps me start my day with energy.»
      • «My pet brings me joy because it always cheers me up.»
      • «I would add a good book because reading relaxes me.»
    • Спостерігачі у зовнішньому колі слухають, записують цікаві думки або запитання.
  4. Заміна ролей:

    • Після 10-15 хвилин обговорення ролі змінюються: зовнішнє коло стає внутрішнім, а внутрішнє — зовнішнім.
    • Нова група учасників продовжує обговорення або реагує на почуте.
  5. Підбиття підсумків:

    • Після завершення обговорення учитель запитує:
      • Whose answer was the most surprising or interesting?
      • Did you learn something new about your classmates?
      • Do you feel more connected to others after this discussion?
  6. Рефлексія:

    • Учні діляться своїми емоціями та враженнями від обговорення.
    • Учитель підсумовує найцікавіші відповіді та дякує за активну участь.

Поради:🙌

  • Заохочуйте учнів ставити один одному додаткові запитання.
  • Додавайте гумор і невимушену атмосферу, щоб учасники почувалися комфортно.

Ця вправа не тільки допомагає розвивати навички говоріння англійською мовою, але й сприяє побудові довірливих стосунків у класі, розкриває особисті вподобання учнів і дарує позитивні емоції!



Проєкт «Gesprächsthemen 3: Essen und Trinken»

Мета: Розвиток навичок говоріння та письма німецькою мовою на тему «Їжа та напої».
Тривалість: 2-3 уроки (по 45 хвилин).
Формат: Груповий проєкт із презентацією результатів.

Хід проєкту:

1. Вступна частина:

  • Обговорення теми: Учитель показує картинку та запитує:
    • Was seht ihr auf den Bildern? (Що ви бачите на зображеннях?)
    • Woran denkt ihr bei dem Thema 'Essen und Trinken'? (Про що ви думаєте, коли чуєте «Їжа та напої»?)
  • Введення лексики: Учні знайомляться з новими словами, пов'язаними з темою (наприклад: das Restaurant, das Fastfood, das Picknick, die gesunde Ernährung, der Vegetarier).

2. Формування груп:

  • Учні об'єднуються в групи по 3-4 особи.
  • Кожна група обирає одне з питань із картинки для обговорення.
    • Wo esst ihr gerne? (Де ви любите їсти?)
    • Was isst und trinkt ihr gerne? (Що ви любите їсти та пити?)
    • Was haltet ihr von der gesunden Ernährung? (Що ви думаєте про здорове харчування?)
    • Haltet ihr manchmal Diät? (Чи дотримуєтесь ви дієти?)

3. Виконання проєкту:

  • Дослідження та обговорення:
    • Кожна група обговорює своє питання, ділиться власним досвідом, використовуючи нову лексику.
    • Учні записують відповіді та думки, формуючи невеликі тексти.
  • Створення плакату:
    • Групи створюють плакат, який відображає їхнє питання та відповіді.
    • Використовуються малюнки, фотографії, картинки з продуктами харчування.
    • Написання коротких описів німецькою мовою.
      • Wir essen gerne ... weil ... (Ми любимо їсти ..., тому що ...)
      • Gesunde Ernährung ist wichtig, weil ... (Здорове харчування важливе, тому що ...)

4. Підготовка презентації:

  • Кожна група готує презентацію, під час якої:
    • Вони представляють своє питання.
    • Пояснюють свої відповіді та аргументують їх.
    • Використовують плакат для візуалізації.
  • Приклади фраз для презентації:
    • Unser Thema ist ... (Наша тема — ...)
    • Wir essen gerne im Restaurant, weil ... (Ми любимо їсти в ресторані, тому що ...)
    • Gesunde Ernährung bedeutet für uns ... (Здорове харчування для нас означає ...)

5. Презентація та обговорення:

  • Групи по черзі презентують свої проєкти перед класом.
  • Інші учні можуть ставити запитання та ділитися власними думками.
  • Обговорюються різні погляди на харчування, здоровий спосіб життя та дієти.
    • Was denkt ihr über Fastfood? (Що ви думаєте про фастфуд?)
    • Kocht ihr lieber zu Hause oder esst ihr lieber im Restaurant? Warum? (Ви більше любите готувати вдома чи ходити в ресторан? Чому?)

6. Рефлексія та підбиття підсумків:

  • Учитель ставить запитання:
    • Was habt ihr über Essen und Trinken gelernt? (Що ви дізналися про їжу та напої?)
    • Habt ihr etwas Neues über gesunde Ernährung erfahren? (Чи дізналися ви щось нове про здорове харчування?)
    • Was war an diesem Projekt am interessantesten? (Що в цьому проєкті було найцікавішим?)
  • Учні обговорюють, як цей проєкт допоміг їм краще висловлювати думки німецькою мовою.

Примітка: Використання питань із картинки сприяє розвитку навичок діалогу та дискусії, а створення плакатів робить навчання більш візуальним і цікавим.

Хочете покращити свої навички німецької мови на тему «Їжа та напої»?
Цікаві вправи, обговорення та кумедні питання чекають на вас! 😃

❓ Wo esst ihr gerne?
❓ Was haltet ihr von gesunder Ernährung?
❓ Macht ihr gerne Picknick?

Спробуйте відповісти на ці запитання німецькою в коментарях!
Чекаю на ваші відповіді та враження від вправ! 💬👇

🇩🇪 #Deutschlernen #EssenUndTrinken #Gesprächsthemen
🇬🇧 #LearnGerman #FoodAndDrink #ConversationTopic 




Немає коментарів:

Дописати коментар

Лайфхаки при підготовці до іспитів

  📚 Лайфхаки при підготовці до іспитів з англійської та німецької мов! Готуєтесь до іспитів з іноземних мов? Ось кілька порад, які допоможу...